вівторок, 27 грудня 2011 р.

Френк Сінатра По-свому / Frank Sinatra May way

Тепер, кінець близкий
передімноу паде завіса
Мій друг, скажу тобі
долю свою, якоу горджуся

Прожив, життя сповна
пройшов усі важкі дороги
та все, все що робив
робив по-свому

Зовсім, я не шкодую
ну може трох'и, та не зважаю
робив, що мав зробити
і бачив все без заборони

креслив, я свій маршрут
обачний крок уздовж стежин
та все, все що робив
робив по-свому

Так то був час, певен, що знаєш
я більше брав ніж міг пронести
та все коли сумнів брав верх
тоді ставав й все викидав
то все було я не здававсь
робив по-свому

Любиу, сміявсь і плакав
було усе і доля втрати
Тепер, минули сльози
й все видається, таким кумедним

Робиу я то усе
і мушу так сказати прямо
"Ні, ні я був таким
робив по-свому"

Хто ти людино, ну що ж ти маєш
не є собоу - немаєш ніц,
казати те, що відчуваєш
не слухай того хто долілиць
дивись на мене, я брав удари
й робив по-свому

Немає коментарів:

Дописати коментар