понеділок, 26 грудня 2011 р.

Gary Moore Still got the Blues / Гарі Мур Все ще співаю блюз

колись було так легко
комусь віддати своє серце
тепер я розумію
що найважче
це ціна- яку треба заплатити
я зрозумів що любов
ніколи не була моїм другом
я мав це знати
не один раз

так давно, це було так давно
і все ще співаю блюз
тобі

колись було так легко
закохатись знову
я зрозумів що найважче
це шлях, який веде до болю
я зрозумів що любов
була більше ніж просто гра
в яку грають і виграють
в ній - тільки переможені

так давно, це було так давно
і все ще співаю блюз
тобі

часу досить спливло
коли востаннє бачив твоє обличчя
А зараз у серці
порожнеча
там де колись була ти

хоча дні минають
єдина річ, яку я знаю
я все ще співаю блюз тобі

© Є.Очеретяний, переклади

Немає коментарів:

Дописати коментар